Afvallen week 8, rot fase/nare dip

Ik heb het echt zwaar… een huilende baby die steeds aandacht  wilt, huishouden waar ik niet meer aan toekom, werk, cursussen.. ik wil niet zeuren, maar soms trek ik het gewoon niet. 8 weken terug was ik heel enthousiast over afvallen, maar ik zit momenteel echt in een dip.

14212701_1772856059636936_128210659405969230_n

Laatst was ik aan het surfen op YouTube naar hoe mensen afgevallen zijn om te kijken of ik daar ook iets van kan opsteken, maar ik raakte geïrriteerd en gefrustreerd erdoor. Mensen spreken van overgewicht en hoe vreselijk het is terwijl ze het hebben over 60 kilo of lager.

Ik dacht bij mijzelf, wat als ze mij waren geweest? zouden ze dan van de balkon springen ofzo??

De laatste tijd heb ik gewoon geen tijd meer voor mijzelf. Ik kan geen salades meer maken zoals ik gewend was in de middag en ik kan niet eens fatsoenlijk eten. Het hebben van een kind is een zegen, maar zo zie je maar weer dat het ook vrij lastig is.

11244710_1607824646140079_9017004730521818060_n

Voor mijn zwangerschap ben ik behoorlijk afgevallen. Ik was ongeveer negen kilo kwijt. Ik kon toen zelf bepalen hoe laat ik at en wat ik at. Maar momenteel lukt dat gewoon nog niet. Ik voel ik mij zo een mislukking op dit gebied, dat ik bang ben weer vreetbuien te krijgen. Ik geef nog steeds niet op en heb de komende zaterdag een afspraak bij de diëtiste, maar ik zit gewoon in een vervelende fase van het afvallen.

Hopelijk gaat het snel over en ben ik weer energieker wat dit onderwerp betreft. En ehm mijn lieve zoon Kaan.. Ik hou met heel mijn hart van je hoor !! Hopelijk gaat dit dip snel voorbij..

Geef een reactie

