Dag en nachtcreme

Ik zeg het maar al te vaak. Een kind grootbrengen is niet alleen  moeilijk en zwaar, maar het is ook vrij prijzig. Naast alle kosten aan zijn luiers en bijvoeding , moet ik dan ook een beetje mijzelf verwennen met producten voor het verzorgen van mijn huid, die niet een al te grote gat maken in mijn portemonnee.

PhotoGrid_1471114629937[1]

Na een dag te hebben opgeruimd, schoongemaakt, gewerkt, kind verschoond enz., grijp ik vaak mijn kans om in ieder geval even mijn gezicht te reinigen en een masker op te doen. De nabehandeling van mijn huid met een dag of nacht crème is dan ook cruciaal van belang.

Sinds mijn bevalling heb ik een ontzettend droge huid rondom mijn wangen en een ontzettend vette huid rond mijn T zone. Daarom heb ik dan ook deze twee producten uitgeprobeerd van het merk Kruidvat. Ik gebruik ze sinds vier weken.

PhotoGrid_1471114508417[1]

De dagcrème vond ik in vergelijking met de crème voor in de nacht wat zachter ruiken. Het was iets cremiger dan de nachtcrème en de kleur was ook lichter. Bovendien vond ik de verpakking ook heel mooi.

Het aanbrengen van de dagcrème gaat vrij makkelijk en voelt lekker fris aan. Het enige wat mij dwarszit is dat het na een tijdje wat plakkerig aanvoelt op mijn huid. De geur ruikt niet naar plastic wat overigens wel een pluspuntje is. Het heeft een frisse opwekkende geur.

PhotoGrid_1471114553845[1]

De nachtcrème is het tegenovergestelde. Het ruikt vrij sterk. Is ook iets donkerder van kleur en is wat dunner en waterig.  Wanneer je het aanbrengt, wordt het gelijk opgezogen door je huid. Ik vond alleen de geur van de nachtcrème iets storend en niet echt lekker.

Als ik de prijs met de kwaliteit vergelijk, vind ik het wel een goed product. Je krijgt wel een grote hoeveelheid product voor de prijs dat je uitgeeft. Dit is ook een pluspunt in mijn ogen.

Of ik het weer zou aanschaffen kan ik momenteel niet echt zeggen. Om eerlijk te zijn ben ik nog niet uit of ik het wil blijven gebruiken, maar het is wel een goed product dat zeker niet duur is.

Geef een reactie

