NYC 101 Romantic Queens

New York Color is een merk waar ik niet zoveel cosmetica van heb. Het is eigenlijk een merk waar ik heel vaak langsliep zonder er enige interesse in te tonen. Pas toen ik dit kleur nagellak zag liggen en zag dat e in de aanbieding waren, heb ik een paar uitgezocht en gekocht voor mijn blog.

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij beter bevallen is dan de merk Essie, welke ik vrij prijziger vindt dan de NYC cosmetics.

13932797_1758360071086535_7635502530977515856_n

de NYC 101 Romantic Queens is een heel mooi Nude kleur met een tintje , dat mij doet denken aan  rozen. Je kan dit kleur zowel overdag als in de avond tijdens een etentje dragen.

Zelf heb ik dit kleur gedragen tijdens mijn werkweek waarbij ik veel met water te maken had. Toen ik in de avond dit kleurtje opdeed, was ik de basecoat vergeten op te doen. Het verbaasde mij dat dit nagellak zelfs zonder een basecoat goed bleef zitten. Essie bleef 2 dagen goed zitten en daarna braken er stukjes af. De NYC Romantic Qeens bleef een hele week goed zitten!

Kortom is het een kleur dat ik aan iedereen met een gerust hart kan aanraden. Het kan zowel in de winter als in de zomer gedragen worden en je kan het combineren met alle kleuren van de regenboog 🙂

En? Wat vinden jullie van de kleur??

Geef een reactie

