Licorice

Sinds ik een zoon heb is het voor mij niet meer haalbaar om op mijn gemak nagellak op te doen. Meestal lakte ik mijn nagels met een heerlijk muziekje op de achtergrond en ontspannen op de bank, maar tegenwoordig lak  ik mijn nagels pas in de avond als mijn ukkie lekker in zijn wiegje ligt te slapen..

Deze week had ik de behoefte om mijn nagels in een stoere kleur te lakken. Licorice van Essie is een mooi zwart kleurtje met donkerblauw erin gemengd. Dit zie je niet duidelijk terug. Je moet echt in de avond onder de lamp gaan staan wil je het terug kunnen zien.. De naam licorice klinkt vrij sexy en dat zie je ook terug in de nagellak vind ik. Het is een kleur dat zowel overdag als in de avond goed gedragen kan worden.

De kleur is gewaagd, maar zowel in de kantoor als op een feestje zal het niet abnormaal uitzien.

De pigmentatie is heel goed. Een laag is voldoende om de kleur goed te pakken.  Zelf heb ik twee lagen opgedaan omdat ik wilde uitproberen of Essie dan net zo goed blijft zitten als een laag.Het brokkelt niet snel af zoals andere nagellakjes. Het blijft goed zitten ondanks dat ik vaak met mijn handen in het water zit.

IMG_20160801_074841[1]

 

Wat ik gemerkt heb met dit merk nagellak is dat het inderdaad wel snel opdroogt. Ook als je twee lagen aanbrengt dus! De borstel is goed te gebruiken en loopt breed af.

Dit mooi nagellakje kost 9.99, ik heb het zelf bij kruidvat voor 4.99 gehaald tijdens een  actie. Vind ik het geld waard? Om eerlijk te zijn zou ik geen 9.99 euro geven aan een klein potje nagellak. De aanbiedingsprijs is meer dan voldoende. Mocht het weer in de aanbieding zijn, dan zal ik het zeker wel kopen!

Wat vinden jullie van de kleur? Zouden jullie 9.99 geven aan dit product? Laat het me zeker weten !!

 

 

 

Geef een reactie

