Afvallen week 1; 7 tips

Vol spanning en enthousiasme ben ik maandag  opgestaan .Vandaag was het zover. Ik zou beginnen met lijnen. Ik zou niet opgeven en voelde mij erg energiek.

Al weken, of beter gezegd al maanden, ben ik aan het zeggen dat ik er nu echt voor ga knokken om van al dat vet af te komen. Echter neemt niemand mij serieus  :))

134-300x223

Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen 🙂 Als ik zo terugdenk aan mijzelf heb ik wel vaker de neiging om te besluiten  af te vallen. Het begint dan elke maandag en eindigt dinsdag ochtend. Vooral nu is het een extra uitdaging omdat mijn zoon Kaan ontzettend veel tijd van mij in beslag neemt.  Ik heb daarom besloten om het rustig aan te pakken.  Ik ga niet een streng dieet volgen, ik ga niet shakejes uitproberen. Ik ga gewoon gezond eten en drinken.

13907037_10154373946254500_61262839642289545_nTijdens het surfen op het internet, heb ik op http://www.oudersvannu.nl  een heel praktische artikel gevonden voor vrouwen die na de bevalling willen afvallen.

Het geeft je zeven tips om op een praktische manier af te kunnen vallen, zonder dat je daar iets extra’s voor hoeft te doen! De eerste paar weken van bewust eten ( diëten dus) is meestal wel de moeilijkste periode vind ik, maar dankzij dit artikel heb je in ieder geval wat tips in huis die je er goed mee kunnen begeleiden.

Volgende week zal ik een blog schrijven over mijn ervaringen bij afvallen en of dit artikel inderdaad goed erbij geholpen heeft.

Hieronder zal ik een link ervan plaatsen van het artikel

Afvallen na je bevalling: 7 makkelijke manieren

 

 

 

 

Een gedachte over “Afvallen week 1; 7 tips

Geef een reactie

