Blue had me at Hello

Blauw is een kleur waar ik persoonlijk gek op ben. Echter heb ik het niet vaak als oogschaduw gebruikt, totdat er werd gezegd dat blauw mij ook wel goed stond.. Toen ik tijdens het surfen op internet de Wetn Wild Blue had me at hello zag, dacht ik, dit zijn de perfecte kleuren bij elkaar!!

13645082_1751538688435340_6948762765550046503_n

Als ik het over de palette moet hebben kan ik het volgende vertellen. Het is weer een heel mooi palette met kleuren die goed gepigmenteerd zijn. Ik vind het alleen jammer dat het gaat korrelen wanneer je een klein beetje van het product aanbrengt op je kwast.Verder vind ik de witte browbone kleur meer geschikt als highlighter op de wangen.

Als je een beginner bent op het gebied van makeup , dan raad ik je deze palette zeker af. De pigmentatie is zodanig veel dat als je net bent begonnen, het wellicht minder goed kan verdelen over je ogen of teveel kan aanbrengen. Dit heeft ook wel te maken met de kleur natuurlijk. Het is een vrij donkere kleur, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, kan je het zowel overdag als in de avond gebruiken.

13061999_1716910861898123_4497630613211849018_n

(Met deze prachtige kleuren heb ik de makeup look van beyonce kunnen nabootsen! )

Kortom is het wel een mooi palletje dat ik goed genoeg vind om aan te raden. Wat vinden jullie van mijn look?Mocht je willen weten hoe ik deze look heb gemaakt, dan kan je de video hieronder bekijken. ( je kan de intro overslaan indien je het niet begrijpt 😛 )

veel kijkplezier en bedankt voor het lezen van mijn review!!

2 gedachtes over “Blue had me at Hello

Geef een reactie

