Afvallen na zwangerschap

Voor vele vrouwen is het afvallen zelf al een uitdaging. Velen onder ons willen er mooi uitzien en vooral een maatje minder worden zodat we in dat fantastische jurk kunnen passen die we zo graag willen hebben :))

Voor mijzelf is het een stukje zwaarder nu ik een kleine ukkie heb die ook aandacht van mij wilt. Ik wil afvallen vanwege mijn gezondheid. Het valt mij namelijk op dat ik steeds meer moeite heb om zijn energie bij te benen…. en hij is nog maar een kleine baby!

Zoals ik al eerder benoemde , is het voor velen een uitdaging, maar voor mij een missie dat nog meer energie vergt. Ik kan bijvoorbeeld niet zomaar naar de sport school wanneer ik zin in heb. Ook kan ik geen strak eet schema houden omdat mijn zoon regelmatig ook gevoed moet worden.

 

Naamloos

( Een foto van voor mijn bevalling )

Wat is mijn plan?

Mijn plan is om de eerste week van september 2016 te beginnen met het behalen van mijn doel.  Ik wil in ieder geval proberen te starten met het letten op wat ik eet.Momenteel prop ik alles in mijn mond wat gemakkelijk te pakken is. Bij ons thuis is dat koekjes, chocola, snoep en fruit. Ja.. ik heb ook fruit in huis naast al die zoetigheid :))))

Veel drinken lukt mij momenteel ook niet omdat ik er niet aan toekom. Ik heb hiervoor een leuk flesje gekocht van blokker dat ik momenteel aan het uitproberen ben. Hierover zal ik de komende dagen meer over vertellen als een review.

Hoeveel ik kwijt wil? In ieder geval 10 kilo. Mijn streefgewicht is 75 kilo. Of ik dit haal is maar de vraag, maar ik zal het in ieder geval proberen. Iedere vrijdag zal ik proberen om mijn ervaringen hierover met jullie te delen.

Wens mij succes!!

Geef een reactie

