Beauty bamboo green tea

Dokter van der Hoog is een merk die ik erg prettig vind in gebruik. Ik heb tot nu toe geen enkel masker gebruikt die ik niet goed vond. De beauty bamboe green tea heeft hier ook niets in veranderd.

20160303_153754

de verpakking van dit maskers vind ik erg mooi. Het is erg uitnodigend en hygiënisch ingepakt. De geur van de substantie is erg lekker en uitnodigend.

20160303_155715

Zodra ik het op mijn gezicht smeerde, voelde ik een prettige gevoel op mijn huid. Ik kreeg gelijk een fris gevoel en het rook ook verfrissend. Na vijftien minuten , was de geur nog steeds aanwezig en het frisse gevoel ook. Ik merkte wel dat mijn huid lichtelijk branderig aanvoelde.

IMG_20160303_160424

Het verwijderen van de masker heb ik gedaan met een gezichtsspons. daarna heb ik het goed schoongemaakt met een tonic en heb ik er een dagcrème opgezet. De masker heeft de  roodheid op mijn gezicht  vermindert.

Bovendien ziet mijn gezicht er ook wel wat frisser en energieker uit.

PhotoGrid_1457021055358

De masker beweert dat het je gezicht beschermt en gaat voeden. Dit kon ik wel duidelijk terugzien uit de resultaat dat ik had van de masker. Tot slot is dit masker dus een echte aanrader.

Geef een reactie

