The Brush Egg

The brush Egg

Oké, laten we eerlijk zijn. Velen vrouwen onder ons vinden het heerlijk om zichzelf op te maken, maar zien het niet zo zitten om de kwasten schoon te marken.
Zelf ben ik heel erg fanatiek in het gebruik van kwasten en beautyblenders. De foto hieronder is hier het bewijs van. Geloof het of niet, dit potje is het gebruik van mij voor een dag. Niet alleen voor mijzelf natuurlijk! Ik ga niet gepolijst de straat op.

12799451_1693842097538333_6108254478649646834_n

The brush egg

Voordat ik kennis maakte met dit mooie product, gebruikte ik altijd mijn handen en een bord om mijn kwasten te reinigen. Voor meiden die net beginnen met make-up, is dit wel een goede oplossing, omdat je in het begin niet zoveel kwasten hoeft te gebruiken.
The brush Egg, lijkt zoals de naam al zegt op de vorm van een ei. Het heeft aan de onderkant een opening , waarbij je twee vingers moet insteken om het vast en stabiel te houden. Ik weet niet hoe het zit met jullie maar ik heb best wel dikke vingers, dus mij lukte dat niet. Ik heb hem daarom om mijn duim gedaan en de onderkant, dat overigens rond is, vastgehouden in mijn handpalm.
De gebruik gaat als volgt;
Zoals je ziet heb je aan de bovenkant kleine stippeltjes. Daar kan je je kleine kwasten mee wassen, zoals je eyeliners enz. Op de geribbelde kant, was je je blushkwasten,foundationkwasten enz.
Je neemt een beetje babyshampoo, dept het een beetje in water en wrijft over een van de benoemde vakken met de kwast.

Eerste indruk
Mijn eerste indruk was dat de kwasten eigenlijk al gelijk goed schoon werden! Ik hoefde maar een paar keer eroverheen en al het vieze product werd met de water weggespoeld. Het enige nadeel dat ik heb ervaren was dat het niet voor alle kwasten geschikt was. Sommige poederkwasten van mij zijn heel groot en ik kon het niet ermee wassen. Bovendien vond ik dat de gestippelde kant best ook wel iets groter mocht zijn.
Het is uiteindelijk wel een product dat ik met een gerust hart kan aanraden omdat ik heb ervaren dat mijn kwasten wel degelijk zonder beschadiging er goed schoon mee zijn geworden.

1381917_1509625239293354_5259900230223295691_n

 

Geef een reactie

