Metamorfose

Een lange tijd heb ik besloten om niets op mijn blog te schrijven. Dit kwam door de moeilijke periodes die ik in mijn leven heb moeten meemaken. Ik was ontzettend ongelukkig en dit had deels ook met mijzelf te maken.

Op dit moment ben ik hoogzwanger van mijn zoon Kaan. Eind februari wordt hij geboren. Kaan heeft heel wat verandert in ons leven. Hij is in mijn ogen een geschenk uit de hemel. Een tijdje had ik dan ook alleen maar oog voor hem en babyspullen…:))Ik keek helemaal niet meer om naar makeup of visagie spullen.

Mamma worden is toch een ander gevoel. Je wilt de perfecte moeder zijn. Je wilt alles goed doen en vooral de beste geven aan je kind. Toen ik 16 jaar was moest ik altijd lachen van mijn moeders opmerkingen. Ze zei altijd : “wacht maar tot je zelf een kind hebt, dan begrijp je me meer.” Ze had gelijk.. ik begrijp mijn ouders nu zo veel beter.

Je komt in een soort metamorfose terecht waarbij je jezelf beter leert kennen en verandert van karakter. In mijn geval ben ik nu kalmer geworden. Ik leer omgaan met mijn gevoelens en reageer minder emotioneel op dingen dan anders. Ik huilde vroeger om alles, maar dat wordt nu ook al minder.

Wat makeup betreft ben ik nu ook wel vooruit gegaan. Ik ben nu meer kritischer met kopen van producten en kijk meer naar budget proof artikelen die iedere persoon gemakkelijk kan kopen. Voor de personen die ik opmaak gebruik ik natuurlijk wel kwalitatieve en wat meer high end producten. Dat zal dan ook altijd zo blijven.

Wat mijn toekomst mij gaat brengen weet ik niet.. maar ik kan je wel zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben..

halooo

Geef een reactie

