dr. van der Hoog Sensational SEA Alge

Gisteren heb ik voor het eerst een masker van dr. van der Hoog uitgeprobeerd. Dit masker beloofd een sensatie uit de zee met een verfrissend cadeautje voor je huid. interessant he? Het zou je huid moeten beschermen tegen vrije radicalen, dankzij de antioxidanten en de zoutwater van blauwe alg spirulina. Ook geven ze aan dat de masker een voedende en hydraterende werking geeft.

Zelf heb ik nog nooit eerder een kleimasker opgedaan. Dit was voor mij dus een eerste indruk voor zowel een kleimasker als deze merk van dr. van der Hoog.

Mijn eerste indruk :

11201623_1594728847449659_7305762016805966149_n

Op het moment dat ik dit product aanbracht op mijn gezicht, rook ik een aangename geur .Het was zeer verfrissend en deed mij inderdaad wel een beetje denken aan de zee.  Ik ben gek op zon zee en strand, dus ik werd gelijk ontspannen erdoor.

Ook voelde ik een verfrissend effect op mijn gehele gezicht. Het effect duurde vanaf het moment dat ik de masker aanbracht tot dat ik het afhaalde.Drie minuten later had ik wel last van branderigheid op bepaalde plekjes rondom mijn neus en bij mijn kin.

De gehele masker droogde bij mij na vijftien minuten ( moet 20 minuten op je gezicht blijven) . Je voelt je huid strakker worden en kan je gezicht niet meer zo soepel bewegen. Dit irriteerde mij helemaal niet omdat ik nog steeds in trans was van de geur van de masker 🙂

Omdat de klei indroogt op je huid , heeft het masker een intens reinigende en voedende werking volgens het verpakking. Ik was daarom ook zeer benieuwd naar de resultaat nadat ik het met lauw water ging wassen.

Het masker is goed af te wassen van je gezicht. NA het reinigen geeft het je gezicht een heerlijk zacht en fris gevoel. Ik heb ook wel gemerkt dat ik een gezond roze gloed kreeg over mijn wangen.

Kortom:

Een heerlijk masker voor even een time out voor jezelf. het hydrateerd de huid, reinigt het volledig en laat een gezonde gloed achter!

Zeker een aanrader dus!

Geef een reactie

