Wetn Wild, love at first site !!

Zoals ik al eerder heb benoemd in mijn vorige review is Wet’n Wild is een merk waar ik best naar nieuwsgierig was. Ik zag het heel vaak terug in reviews van andere beautybloggers. Vooral het feit dat zij niet op dieren testen vond ik geweldig!
Toen ik hem tegenkwam op de site van the make-up spot, was ik daarom heel enthousiast!
Ik heb gelijk drie paletten besteld met de volgende benaming

DSC_0225DSC_0226

de Wet ’n Wild Color Icon Eyeshadow Collection – Petal Pusher, wat meer de kleuren roze, bruin en paars bevat. Ik vind deze palette ideaal voor de lichtbruine, groene ogen.het haalt de kleur van je ogen mooi naar voren.

Je kan de kleuren zien en er staat achterop het pakket een beschrijving hoe je je make-up kan aanbrengen. Superhandig dus als je niet echt goed bent in make-up opdoen. Op de oogschaduw zelf staan ook de benamingen netjes beschreven, waardoor je gemakkelijk weet welke kleur waar op je oog moet.

De volgende palette is de welbekende Wet ’n Wild Color Icon Eyeshadow Collection – Comfort Zone

DSC_023020150128_184308 20150128_184301 20150128_184243

Ik heb even hier een look gecreëerd met deze palette. De pigmentatie is superrrgoed en ik had maar weinig nodig om mijzelf op te maken. Wat mij opvalt bij beide paletten is dat zij gemakkelijk op je kwast kunnen worden aangebracht. Ze zijn beiden van een zachte structuur wat de oogschaduw wel wat stoffig maakt als je wat op je applicatie wilt nemen. pas dus op dat je niet overal onder de oogschaduw smeert 😀

De last but not least is

DSC_0229

Wet ’n Wild Color Icon Eyeshadow Trio – I’m Getting Sunburned

Net als de voorgangers die ik benoemd heb, zit ook in dit mini paletje een kwastje en een applicator om het aan te brengen.

Over de eerste indruk van al deze paletten en mijn eerste indruk zal ik een review filmen. Die zal ik binnenkort hier ook met jullie delen hoop ik.

Ik kan nu al zeggen dat de Wet’n Wild paletten zeker waard vind om het te kopen!  ik geef deze paletten een 9!

DSC_0228

de wetn wild paletten heb ik zelf aangeschaft bij de http://www.themakeupspot.nl/  en ik heb ze binnen twee dagen binnen gekregen.

Geef een reactie

