My new love, Revolution Ultra blush palette All about cream..

Blushes zijn producten die ik totaal niet meer kan missen in mijn leven. Zeker als je een bleekscheet als ikzelf bent, heb je wel eens de neiging om een blush te pakken en dit te gebruiken ;). Daarom wil ik mijn nieuwe aanwinst en liefde met jullie delen 😀

Sinds een tijd terug heb ik kennis gemaakt met de All about cream palette van Revolution Ultra. Zoals de naam ook zegt, zijn dit acht crèmige blushes met superveel pigmentatie !! Ik had maar een klein beetje nodig om mijzelf op een natuurlijke of zelfs feestelijke manier op te maken.

DSC_0200DSC_0202

DSC_0201

DSC_0203DSC_0204

Revolution Ultra is een merk dat vanuit Londen geproduceerd wordt en doet totaal niet aan dierenproeven. Dit is voor mij natuurlijk een enorm pluspunt. Hieronder zal ik een foto delen van iemand wie ik met deze palette heb opgemaakt.

IMG-20141221-WA0005 IMG-20141221-WA0008

Haar ogen heb ik trouwens opgemaakt met de beauty88 palette ( zie mijn review 19 oktober)

Als je een goede palette zoekt met verschillende kleuren of je hebt een droge huid en kan niet al te veel poeder gebruiken, dan is dit palette ideaal voor je. Ik raad het ook aan voor gebruik bij het volwassenere huid omdat het cremig is en de huid totaal niet een droog uiterlijk geeft. Het is makkelijk smeerbaar en goed te blenden. 
De prijs van dit prachtpalet is 7.99 en je kan hem vinden bij http://www.beauty88.nl
Mijn cijfer voor dit prachtpallet is een 10 !

Geef een reactie

