Oriflame Tenderly au de toilette

PhotoGrid_1423839916434

Over geuren schrijven is een van de moeilijkste dingen wat  ik als beautyblogger  vind om te doen. Maar de Tenderly  au de toilette is dit wel waard.

Zelf ben ik een persoon die van zoete geuren houdt zonder specerijen erin. Het moet fris zijn en niet al te sterk. Tenderly valt hier goed onder.  Het doet mij denken aan een mooie tuin midden in de lente met kleurrijke bloemen. Het geeft mij een rustig gevoel wanneer ik het opspuit.

Het bevat roze magnolia en dat ruik je zeker wel terug. Het schijnt de symbool voor de jeugd, onschuld en de positiviteit te zijn, wat dus goed bij mij past 😀 😛

Even het grappen maken terzijde , ondanks dat het een au de toilette is, vind ik het wel lang meegaan. Het duurt natuurlijk niet uren dat het blijft zitten, maar je kan er wel rustig een tijdje van genieten.

PhotoGrid_1423840053204

Het flesje ziet er zelf ook  prachtig uit vind ik.  Het is doorzichtig waardoor je het roze vloeistof van het parfum kan zien. Er is een kleine ronde hartje in het flesje verwerkt wat mij  doet denken aan de liefde

Het parfum kost 29.00 euro en is 50 ml. Je kan hem niet kopen in winkels maar bij verschillende adviseuses over de gehele wereld.

Ik geef dit product als cijfer een 7.0 omdat het een au de toilette is en helaas geen parfum.

Geef een reactie

