Goedkoop VS Duur… Action Coconut care doekjes VS BH cosmetics reinigingsdoekjes

Zelf ben ik geen voorstander om je make-up af te halen met reinigingsdoekjes, omdat het niet geheel je make-up verwijdert. De laatste tijd heb ik wel een paar aangeschaft , waaronder de BH Cosmetics clean and nourish skin en de Action Coconut care om het met elkaar te vergelijken. Hieronder het verslag!

DSC_0160

BH Cosmetics Make-up remover doekjes

In de eerste instantie moet ik bekennen dat ik best wel een vooroordeel had over dit product.  Ook vond ik het een beetje aan de dure kant omdat ik de Coconut care van Action voor maar 79 cent kon halen. MAAAAARRRR ….daar kwam een grote verandering in..

Naarmate ik het ging gebruiken, is mijn gedachten erover toch verandert.  Velen van jullie die reinigingsdoekjes gebruiken, weten dat het nooit tot de laatste doekje nat blijft… BH cosmetics had dit niet. Ondanks dat ik het  zakje vaak open en dicht deed, heb ik gezien dat zelfs de laatste doekje goed vochtig was. . Het reinigde mijn make-up ook heel goed, wat mij best verbaasde. Ik hoefde geen geweld ervoor te gebruiken dus 🙂  Natuurlijk is het niet net zo effectief als een facewash, maar het is wel ideaal voor onderweg of als je met spoed je make-up moet verwijderen.Het heeft 30 reiniging doekjes erin zitten.

BH cosmetics beweert dat deze geurvrij make-up doekjes groene thee, aloë vera en komkommer en ginkgo extract bevatten. Het is een alcoholvrije zachte formule die voor alle huidtypes kon worden gebruikt. Dit was inderdaad zo. Ik heb geen klachten gekregen van mijn huid en had ook geen kleverig gevoel gehad na gebruik.

Je kan de BH Cosmetics doekjes vinden op www.beauty88.nl voor 4.95

De Action Coconut Care doekjes

iiig

Bij ons is er een gezegde dat je van goedkoop vlees geen luxe diner kan verwachten ( of iets in die trend 😀 ) NOU…DAT KLOPT INDERDAAD.!

Ik heb nog nooit in mijn leven zo een vervelend en slecht product gehad. Nu klopt het dat ik vooroordelen had met betrekking tot reinigingsdoekjes, maar dit product was zo slecht, dat ik er best teleurgesteld in was.

De Coconut care doekjes zijn bij action te verkrijgen voor maar 79 eurocent.  Bij de derde doekje was het hele pakket al droog, het maakte mijn gezicht totaal niet schoon en gaf ook een naar gevoel door het boenen om mijn make-up eraf te krijgen.

Er staat dat het voor de normale tot droge huid is en dat het de huid verzacht en glad maakt, Niet dus!  Ik raad aan om het vooral te laten staan en NIET te gebruiken, zeker niet als je een gevoelige, droge huid hebt.

De Coconut care doekjes zijn te vinden bij action voor 79 cent.

Kortom : als ik zou moeten welke van de twee de beste is , dan zou ik de BH Cosmetics kiezen.

Geef een reactie

