Dag waterproof mascara!

Make-up aanbrengen is fantastisch! Ik geniet er met volle teugen van! Het afhalen van make-up  is echter een ander geval…

Heel vaak hoor ik van meiden terug dat het afhalen een marteling is vanwege het feit dat waterproof producten niet met normale removers van ogen verwijdert kunnen worden. Je krijgt pandaogen of er blijft een klontertje mascara achter op je ogen.

Zelf heb  ik hier een hele goede remover voor ontdekt. De BH cosmetics Eye and lip remover.

Omdat het bestaat uit water en olie, kun je er gemakkelijk je make-up mee afvegen. Bovendien is het dierproefvrij!

DSC_0153

In de eerste instantie dacht ik , goh.. wat een klein flesje! Maar naarmate ik er gebruik van maakte, merkte ik dat het flesje best wel lang mee ging.  Het enige wat je hoeft te doen is het schudden en op een licht vochtige wattenschijf aanbrengen. Vervolgens houd je het tien seconden op je ogen en veeg je je ogen zachtjes ermee af.

Zelf heb ik vettige oogleden waardoor water en olie substanties vaak een vettige laag achterlaten op mijn ogen. Dit gevoel had ik echter niet bij de BH Cosmetics Eye and Lip remover.

Ik kan dus gerust zeggen dat het een fijn product is dat zijn werk goed uitvoert. Dag waterproof mascara! Dag pandaogen! Dag Stress bij het afhalen van makeup!

De BH Cosmetics heb ik gekocht bij www.beauty88.nl voor 5.99

De cijfer die ik deze product geef is een 8.0

Geef een reactie

