Essence Hello Autumn wenkbrauw Kit (IN LOOOOVE! )

Hallo dames! Mijn god wat heb ik jullie gemist!!!!

Allereerst mijn excuses dat ik al een geruime tijd geen reviews met jullie heb gedeeld. Daar had ik helaas medische redenen voor. Nu alles beter gaat en ik mij weer lekker in mijn vel voel, wilde ik met jullie mijn nieuwe aanwinst delen. De Essence Hello Autumn wenkbrauw kit!

Hij is BUDGETPROOF, ziet er natuurlijk uit, DIERPROEFVRIJ  en ook nog eens lekker zacht.

Zoals velen van jullie weten ben ik een voorstander van poeders in plaats van potloden als het gaat om het vullen van wenkbrauwen. Toen ik de limited edition van essence aanschafte voor 2.60, had ik in de eerste instantie niet echt veel hoop dat het een goed product zou zijn.

Ik heb nu spijt dat ik niet meer heb gekocht van dit product!

Hij is lekker zacht, bevat goede pigmentatie en je kan hem gewoon meenemen op reis. De verpakking is zeer mooi en ook klein. Een klein beetje van dit product is al genoeg voor een hele dag. Binnenkort zal ik hierover ook een filmpje delen op mijn beautykanaal op youtube.

Hieronder zien jullie twee foto’s van het product die ik gemaakt heb.

10945729_1550315085224369_3384076724170257863_n

Bij mijn linker wenkbrauw heb ik de bovenste kleur op, bij mijn rechter wenkbrauw heb ik niets op. Wat een verschil he?!

10945643_1553090398280171_1382752968003868465_n20150124_13214420150124_132134

En hier zie je mijn wenkbrauwen van afstand.

( dit is trouwens mijn Valentijns look die ik met de storm palette heb gemaakt. Hierover volgt nog een review !)

Kortom : een heerlijk product dat ik zeker nog kan aanraden als het verkrijgbaar is!

Mijn cijfer voor dit product is een 9.5!  ( 0.5 punt aftrek omdat het limited edition is 😛 )

Geef een reactie

