Balmi lipbalm ( Douglas)

10411857_1526513170937894_578381063818945534_n

Het winterperiode staat al voor ons deur en dat betekent dat wij goed op onze huid moeten passen! Vooral met de kou krijg ik vaak te maken met uitgedroogde lippen. Op dat moment wil ik dan het liefst eerst een beetje lipbalm opdoen voordat ik mijn lippenstift aanbreng of überhaupt naar buiten ga.

De Balmi lipbalm was een  sleutelhangertje/ lippenbalm die ik zag liggen bij Douglas. Het deed mij denken aan het merk EOS die zo populair is in Amerika op dit moment.

Verpakking

De verpakking is heel schattig! Het heeft een roze kleur, die vierhoekig en klein is ( terwijl de EOS rond is.). Het dichtmaken gaat alleen lastig omdat je soms niet goed het dopje erop kan zetten.  De balm zelf heeft een witte doorzichtige kleur. Ik vind de geur ook heel lekker ruiken! Het doet mij denken aan kauwgom dat ik vroeger  kocht!

De substantie zelf vind ik te vettig.  Het aanbrengen zelf gaat ook moeilijk, omdat het een ronde vorm heeft dat niet makkelijk op je lippen te smeren is.

Behalve het schattige uiterlijk en de heerlijke geur, ben ik niet echt tevreden over dit product. Het kostte vijf euro, maar om eerlijk te zijn vind ik het geen vijf euro waard.

Mijn cijfer voor dit product is een 5.0

Geef een reactie

