Revlon Photoready foundation, mijn eerste indruk

Foundation is de basis van een goede make-up. Het kan je make-up verpesten, of juist heel mooi naar voren brengen. Zelf vind ik het heel belangrijk om een foundation te hebben, die niet onnatuurlijk oogt maar wel een goede dekking heeft.  Zeker als ik last heb van puistjes die ik op dat moment even niet wil zien.

De Revlon Photoready foundation is een product waar ik eerst een vooroordeel over had. Ik dacht dat de dekking teveel zou zijn waardoor ik een maskereffect op mijn gezicht zou krijgen. Maar nee hoor! Het valt allemaal reuze mee!

Dekking

De dekking die het product geeft is ontzettend goed. Je kan zien dat mijn puisten zonder concealer al nauwelijks te zien zijn. Overigens heeft het een héél klein beetje glitter erin zitten wat je een frisse look geeft!

Structuur

rev

Het structuur is vrij vloeibaar. Je kan het makkelijk aanbrengen op je huid. Een klein beetje van het product is al genoeg voor een goede dekking en een egale huid. Ik heb hem de gehele dag zonder problemen gedragen. Het wekte geen irritatie op.

Ik vond het een kwalitatieve product die ik zeker weer in de toekomst weer  zal aanschaffen.

Mijn cijfer voor dit product is een 9!

2 gedachtes over “Revlon Photoready foundation, mijn eerste indruk

Geef een reactie

