Wet’ n Wild liquid lip colour

Vele bloggers in Amerika hebben het over deze merk dat nauwelijks in Nederland te verkrijgen is. Gelukkig heb ik hem gevonden via The make-up Spot. Hij kostte 5.45 per stuk ! Vond ik vrij prijzig moet ik eerlijk bekennen, maar ik was er ook benieuwd naar.

Pigmentatie

De pigmentatie is ontzettend goed. Je hebt maar een beetje van het product nodig om je lippen mee in te smeren. Alleen vind ik het heel vervelend dat het ontzettend plakkerig is nadat het opdroogt. Ik heb dan het idee alsof ik wax op mijn lippen heb zitten !! Ook vind ik de product niet zo lekker ruiken.

Verpakking

De verpakking vind ik zelf wel handig voor in je tas. Echter heb ik ontzettend moeite met de applicatie. Het is een rare vorm die ik zelf niet eerder bij een lipproduct heb gezien.

10407050_1517422661846945_5917107459159113582_n applicator

Hieronder heb ik de drie kleuren opgedaan die ik zelf in mijn bezit heb.

10384612_1517422641846947_8892845354664053605_n

ik heb de kleuren ( van boven naar beneden )

Do I Make You Blush? ( links)

Red My Mind

Raisin’ The Roof

Het overkomt mij nauwelijks dat ik spijt heb bij het aanschaffen van make-up producten. Maar de Wet’n Wild liquid lip colour is een ontzettende teleurstelling geweest.

Mijn cijfer voor dit product is een 5.0 vanwege de plakkerigheid en het vervelende droge gevoel dat het product mijn lippen geeft.

Geef een reactie

