MUA Undress your skin shimmer highlighter

Zelf vind ik highlighters heel erg mooi staan bij vrouwen. Het geeft net dat gezonde vloed, en accentueert net de mooiste delen van je gezicht. Tenzij je er teveel van opdoet, dan lijk je op een gepoetste bowlingbal 🙂
Toen ik de Undress your skin highlighter van MUA zag liggen in Kruidvat, wilde ik het dan ook gelijk aanschaffen.
MUA is bekend om het feit dat het professionele make-up artikelen produceert die budgetproof zijn. Zelf heb ik verschillende lippenstiften van dit merk waar ik binnenkort ook een artikel over zal schrijven.
Pigmentatie:
De pigmentatie is heel goed. Je hebt niet zoveel nodig van het product. Een klein beetje is al genoeg.
Verpakking:
Ik weet niet of alle verpakkingen hetzelfde zijn maar de mijne gaat ontzettend moeilijk open! Dat is ook het enige minpunt van dit product vind ik. De vorm en kleur van de verpakking vind ik zelf hartstikke mooi en kwalitatief uitzien.


Toppunt:
Het is budgetproof en gaat zeer lang mee!
Cijfer: 7.5

Geef een reactie

