Hema wenkbrauwpotlood

Wenkbrauwen zijn heel erg belangrijk, dat weet iedereen. Ze geven je gezicht een vorm en je kan je gevoelens ermee uiten. Mijn wenkbrauwen zijn ontzettend moeilijk om te epileren en te vormen, omdat zij veel ruimte ertussenin hebben.

Zelf ben ik niet echt een voorstander voor potloden met betrekking tot het vormen van wenkbrauwen, omdat ik ze niet natuurlijk vind ogen Ik heb liever wenkbrauwpoeder of oogschaduw (in de kleur dat bij mijn wenkbrauwen past natuurlijk !) .

Toen ik de HEMA wenkbrauwpotlood zag liggen , besloot ik toch nog om uit mijn comfortzone te stappen en het aan te schaffen voor gebruik.

20141103_103853[1]

De pigmentatie is ontzettend goed van de potlood. Je kan het lekker “insmeren”.  Er zit aan de uiteinde ook een kwast wat fijn is om te gebruiken bij het  kammen en vormen van je wenkbrauwen. Het enige wat je mist is eigenlijk een wenkbrauwgel om alles op zijn plek te behouden.  Ik verbaasde mij ook over het feit dat hij helemaal niet zo onnatuurlijk oogde als ik dacht!

Het is nog steeds raar voor mij om wenkbrauwpotlood te gebruiken en ik weet ook niet of ik het zal blijven doen dames, maar mijn ervaring met de HEMA wenkbrauwpotlood was wel positief.

Mijn cijfer voor de potlood is een 7.

Geef een reactie

