De Beauty UK – Eyebrow Kit

Hallo schoonheden! Er is alweer een nieuwe week aangebroken en dat betekent natuurlijk weer superveel revieuws voor jullie. Vandaag heb ik de gelegenheid gekregen om de Beauty UK eyebrow kit te reviewen..

De beauty UK eyebrow kit vond ik in de eerste oogopslag handig in gebruik, omdat het alle nodige kleuren bevatte. Je hebt de blond, lichtbruin en de donkerbruin erin zitten. Bovendien zat er een tweezer in en een kleine applicatortje die ik beiden kwijt ben geraakt helaas…

10624797_1510739315848613_4531738521616670012_n

verpakking:

De verpakking is vrij stevig en makkelijk in gebruik. Het is ook doorzichtig dus je kan gelijk zien wat je in huis hebt kwa materiaal.

Pigmentatie:

De pigmentatie is zeer goed. De wenkbrauwen worden goed gevuld en het blijft inderdaad goed zitten zoals beweerd wordt. Jammer genoeg waren de kleuren zelf niet echt ideaal voor mijn haartype wat wel belangrijk is als je niet onnatuurlijk uit wilt zien.

De structuur van de poeder was overigens niet heel slecht. Ik moest wel uitkijken bij het aanbrengen op de kwast, want het maakte wel dat er meer poeder loskwam dan nodig was. Het heeft dus een zachte structuur.

Toppunt:

Het is dierproefvrij en je hebt drie verschillende kleuren in een keer

Nadeel:

Tweezer werkt totaal niet goed.

De applicatie is klein waardoor je het sneller kan kwijtraken.

Kosten

Zelf heb ik hem gekocht voor 6.95 bij www.beauty88.nl , maar hij kost op dit moment 4.99 !

Mijn cijfer voor dit product is een 6.5

Geef een reactie

