W7 in the night palette , Do or don’t

Hallo Schoonheden !

Toen ik hoorde dat de W7 een nieuwe palette op de markt bracht, dat geschikt was voor de avond make-up , moest ik hem natuurlijk aanschaffen. De W7 in de night palette is een opvolger van de W7 in de nude en de W7 in de buff versie. Deze twee paletten worden ook wel de goedkopere versie van de Urban Decay Naked 1 en 2 genoemd.

De verpakking:

Ik vind de verpakking altijd heel erg mooi van de W7 paletten. Ze zijn vrij stevig, lijken op de Urban Decay paletten en zien er toch nog eens anders uit dan de gewoonlijke zwarte verpakkingen wat ik heb in mijn makeupstash.

31

Kleuren :

De W7 in de night palette , bevat paarse en neutrale tinten met ook nog enkele donkere tinten voor de smokey look. Zelf vind ik het een palette dat niet alleen voor de avond, maar ook overdag kan gebruikt worden. De pigmentatie is vrij goed en er is genoeg keuze die je kan maken uit donkere en lichte kleuren.

2

Toppunt:

Het mooiste van dit merk vind ik dat het dierproefvrij is!

Waar verkrijgbaar?

Ik heb hem besteld via http://www.beauty88.nl , waar je ook de W7 in de Buff en W7 in the nude kan vinden! Deze paletten zijn echte aanraders!

Kosten:  De kosten van dit palette zijn 8.50 ( zonder verzendkosten) maar momenteel heb ik hem bij Beauty88 gezien voor 7.99!

Cijfer voor dit palette  : 8.0

Geef een reactie

