I – Divine oh so special palette

DSC_0166

Met de I-Divine Oh so special palette van de SLeek, voel ik mij inderdaad speciaal!

De kleuren zijn heel erg mooi en kunnen zowel overdag als s ’avonds  gebruikt worden, wat ik dus super vind! Een ander toppunt van dit palette is dat het geschikt is voor alle  huidtypen.

De pigmentatie is ( zoals gebruikelijk bij Sleek paletten ) hartstikke goed. Je hoeft maar een klein beetje te gebruiken en het zit al perfect.

Ik heb zelf vettige oogleden. Dat houdt dus in dat bij mij niet altijd alle oogschaduwen goed blijven zitten. Bij SLeek heb ik zelfs zonder een primer geen last van ophopingen op mijn ogen!

Het verpakking zelf vind ik een goede kwaliteit hebben. Hij is helemaal zwart en van stevige plastic achtige materiaal gemaakt. De kleur vind ik wel wat aan de saaie kant. Van mij mocht de verpakking wel wat kleurrijker zijn.

Een ander minpunt is alleen dat de benaming van de palette aan de achterzijde van de verpakking zit en als je net als ik verschillende Sleek paletten hebt, kan het een beetje onhandig zijn.

Als cijfer geef ik dit palette een 9.5 !

De sleek oh so special kan je vinden op www.beauty88 , daaar heb je overigens ook andere leuke paletten van Sleek. De kosten zijn ongeveer 10 euro per palette ( behalve bezorgingskosten van site)

Geef een reactie

