Sleek lipstick : Colour Amped

Sleek is een merk waar ik persoonlijk heel tevreden over ben. Ze zijn dierproefvrij en produceren meestal zeer ( in mijn ogen) kwalitatieve producten.

Toen ik hoorde dat Sleek nu ook een nieuwe matte lipstick geproduceerd had in de kleur amped, die ook nog eens vitamine E bevatte, wilde ik het graag uitproberen.
Ik gebruik het nu ongeveer een week of drie en ik kan nu al zeggen dat het super gepigmenteerd is!!

Van de vitamine E merk ik echter niets van. Hoewel ik blij ben met de pigmentatie merk ik wel dat het lippenstift mijn lippen droog maakt. Het is overigens ook moeilijk uit te vegen ondanks het gebruik van lip removers.
Kortom is het lippenstift van Sleek voor mij een tussenligger. Ik weet niet of ik het nog wel een keer zou aanschaffen. Ik vind het wel een mooie lippenstift en je kan hem ook gewoon overdag gebruiken zoals je ziet op de foto, maar omdat het mijn lippen droog maakt, laat ik hem misschien ook wel liggen.
Wat vinden jullie dames? Zouden jullie het kopen??

 

Het lippenstift kost 5.99 en is te verkrijgen in http://www.beauty88.nl

 

DSC_0158 amped

Geef een reactie

