MUA oogschaduwpalette

MUA oogschaduw palette

 

Sinds half april is er ook in Nederland de Engelse MUA make-uplijn beschikbaar. Je kan het vinden in de Kruidvat ( zie lijst). De MUA is echter een lijn die aangeeft kwalitatieve producten te hebben voor een budgetproof prijs.

Dus ik dacht, laat ik dat toch even testen!  Laatst heb ik de MUA oogschaduw palette gekocht in de zomerse pasteltinten. De kleuren waren fantastisch! Het zag er zomers en zacht uit en het kostte maar 5.99!

Verpakking

De MUA palette is heel mooi half doorzichtig verpakt in een stevig zwart doosje, Het gaat gemakkelijk open en dicht wat dus geen schade aan je nagels ( nagellak ) kan verrichten J

De kleuren zijn zoals ik al eerder benoemde lekker zomers en zacht.

 

Pigmentatie

De pigmentatie is mij echter enorm tegen gevallen.  Ondanks het gebruik van een oogschaduwbasis krijg ik weinig kleur op mijn oogleden. Je moet de kleuren een aantal keer opsmeren, wil je dat het duidelijk zichtbaar is.

Bovendien bleef het niet echt heel lang zitten bij mij.

 

Mijn bevindingen

Ik denk dat dit palette eerder geschikt is voor iemand met een hele jonge leeftijd ( tussen 16-18 jaar ) die toch nog een beetje wil experimenteren met oogschaduw. Voor dagelijks gebruik kan je het wel aanschaffen, maar ik zou het niet weer doen als ik mocht kiezen.

Het is in mijn ogen niet geschikt voor professioneel gebruik, tenzij je het als een soort highliter of aanvullend lichte kleur wilt gebruiken

Veel plezier ermee dames !

Geef een reactie

